Geen producten in je winkelmand.
Waarom klantgericht werken zo goedkoop is! Klantgericht werken is echt de beste investering die je kunt doen in je bedrijf! Per slot van rekening wil...
De klant durft geen ‘ja’ te zeggen. Je voert een prettig verkoopgesprek en denkt kat in het bakkie! Deze klant haal ik binnen. Als je...
Ik moet eerst nog even overleggen… Je voert een prettig verkoopgesprek en denkt kat in het bakkie! Deze klant haal ik binnen. Als je dan...
De klant wil nog even verder kijken…. Je voert een prettig verkoopgesprek en denkt kat in het bakkie! Deze klant haal ik binnen. Als je...
Wat een zeikerd is die klant! Waarom vinden we klagende klanten zo vervelend? Omgaan met klachten blijft voor veel mensen lastig. Wat een gezeik, wat...
Verkoop met de intentie om te helpen, niet om te verkopen! Als je verkoopt met de intentie om te verkopen, zul je niet verkopen Als...
Durf je klant om de opdracht te vragen! Durven vragen om de opdracht blijft lastig voor veel ondernemers en verkopers. Hoe komt dat toch? Als...
Overstelp je klant niet met te veel informatie Luister naar je klant voordat je gaat overtuigen. Ik kom het keer op keer in mijn trainingen...
De Gouden vraag in een verkoopgesprek Eén goede vraag kan al het verschil maken! Al vaker schreef ik dat het stellen van de juiste vragen...
Bestel het gratis e-book ‘3 magische tips om prijsbezwaren te weerleggen!’ en ontvang regelmatig ons e-zine met waardevolle tips over meer klanten krijgen en behouden!
We zullen in geen geval jouw gegevens doorgeven aan anderen.
Een goede verkoper laat de klant zoveel mogelijk praten zodat hij de juiste informatie krijgt die hij nodig heeft. Stap niet in de valkuil dat je te vroeg in het verkoopgesprek enthousiast gaat praten over jouw aanbod. Dat heeft past zin als je weet dat jouw aanbod ook echt het...
Sommige verkopers willen niet al te opdringerig overkomen. Soms hoor ik dat de inleidende zin ‘mag ik u vragen’ onderdanig zou klinken en niet handig is om te gebruiken bij een verkoopgesprek. Ik kan gelukkig uit eigen ervaring zeggen dat deze zin heel goed werkt. Het geeft de klant juist...
De beslissing om echt tot aankoop over te gaan, is niet altijd even makkelijk voor een klant. Twijfels kunnen toeslaan. Het doorhakken van de knoop is voor een klant soms een lastig proces. Hoe fijn is het als je dan een verkoper tegenover je hebt die je daarbij kan helpen?...
Gebruikersnaam of e-mailadres *
Wachtwoord *
Onthouden Inloggen
Wachtwoord vergeten?
E-mailadres *
Er wordt een wachtwoord verzonden naar je e-mailadres.
Je persoonlijke gegevens worden gebruikt om je ervaring op deze site te ondersteunen, om toegang tot je account te beheren en voor andere doeleinden zoals omschreven in onze privacybeleid.
Registreren