GEEN TIJD VOOR EEN VERKOOPTRAINING
Als trainer loop ik vaker tegen het volgende probleem aan. Bedrijven willen graag hun personeel trainen, maar het is een hele klus om het te...
mrt
HOEVEEL GELD KOST EEN KLACHT?
Hoeveel geld kost een klacht? Tijd is geld wordt vaak gezegd. Bij het omgaan met klachten is dat zeker zo! Het verbaast me nog regelmatig...
jan
In 7 stappen naar structuur in je verkoopgesprek
Structuur van het verkoopgesprek Structuur, structuur! Het is zo belangrijk. Zeker voor iemand zoals ik die behoefte heeft aan een kader, handvatten nodig heeft. Anders...
mei
WAAROM KLANTGERICHT WERKEN GOEDKOOP IS!
Waarom klantgericht werken zo goedkoop is! Klantgericht werken is echt de beste investering die je kunt doen in je bedrijf! Per slot van rekening wil...
apr
DE KLANT DURFT GEEN ‘JA’ TE ZEGGEN
De klant durft geen ‘ja’ te zeggen. Je voert een prettig verkoopgesprek en denkt kat in het bakkie! Deze klant haal ik binnen. Als je...
apr
DE KLANT MOET NOG EVEN OVERLEGGEN
Ik moet eerst nog even overleggen… Je voert een prettig verkoopgesprek en denkt kat in het bakkie! Deze klant haal ik binnen. Als je dan...
mrt
DE KLANT WIL NOG EVEN VERDER KIJKEN…..
De klant wil nog even verder kijken…. Je voert een prettig verkoopgesprek en denkt kat in het bakkie! Deze klant haal ik binnen. Als je...
mrt
WAAROM WE KLAGENDE KLANTEN LASTIG VINDEN
Wat een zeikerd is die klant! Waarom vinden we klagende klanten zo vervelend? Omgaan met klachten blijft voor veel mensen lastig. Wat een gezeik, wat...
mrt
VERKOOP NIET MET DE INTENTIE OM TE VERKOPEN!
Verkoop met de intentie om te helpen, niet om te verkopen! Als je verkoopt met de intentie om te verkopen, zul je niet verkopen Als...
mrt