Skip to content
    • +31 624 759 267
    • Inloggen
    • Winkelmand / €0.00 0
      • Geen producten in je winkelmand.

    Have Fun In SalesHave Fun In Sales
      • Home
      • Voor wie werk ik?
      • Aanbod
        • Training
        • Coaching
        • Online Trainingen
        • Training In the Pocket!
      • Ervaringen
      • Disc
      • Over mij
      • Blog & Tips
      • Contact
      • Nederlands
      • English
      waarom klantgericht werken zo goedkoop is
      WAAROM KLANTGERICHT WERKEN GOEDKOOP IS!

      Waarom klantgericht werken zo goedkoop is! Klantgericht werken is echt de beste investering die je kunt doen in je bedrijf! Per slot van rekening wil...

      22
      apr
      De klant durft geen 'ja' te zeggen
      DE KLANT DURFT GEEN ‘JA’ TE ZEGGEN

      De klant durft geen ‘ja’ te zeggen.  Je voert een prettig verkoopgesprek en denkt kat in het bakkie! Deze klant haal ik binnen. Als je...

      12
      apr
      de klant wil nog even overleggen
      DE KLANT MOET NOG EVEN OVERLEGGEN

      Ik moet eerst nog even overleggen… Je voert een prettig verkoopgesprek en denkt kat in het bakkie! Deze klant haal ik binnen. Als je dan...

      29
      mrt
      De klant wil nog even verder kijken
      DE KLANT WIL NOG EVEN VERDER KIJKEN…..

      De klant wil nog even verder kijken…. Je voert een prettig verkoopgesprek en denkt kat in het bakkie! Deze klant haal ik binnen. Als je...

      22
      mrt
      Waarom we klagende klanten lastig vinden
      WAAROM WE KLAGENDE KLANTEN LASTIG VINDEN

      Wat een zeikerd is die klant! Waarom vinden we klagende klanten zo vervelend? Omgaan met klachten blijft voor veel mensen lastig. Wat een gezeik, wat...

      16
      mrt
      VERKOOP MET DE INTENTIE OM TE HELPEN
      VERKOOP NIET MET DE INTENTIE OM TE VERKOPEN!

      Verkoop met de intentie om te helpen, niet om te verkopen! Als je verkoopt met de intentie om te verkopen, zul je niet verkopen Als...

      08
      mrt
      verkoper koop een taart en vier het
      DURF JE KLANT OM DE OPDRACHT TE VRAGEN

      Durf je klant om de opdracht te vragen! Durven vragen om de opdracht blijft lastig voor veel ondernemers en verkopers. Hoe komt dat toch? Als...

      01
      mrt
      Luister naar je klant voordat je gaat overtuigen
      LUISTER NAAR JE KLANT VOORDAT JE GAAT OVERTUIGEN!

      Overstelp je klant niet met te veel informatie Luister naar je klant voordat je gaat overtuigen. Ik kom het keer op keer in mijn trainingen...

      15
      feb
      De gouden vraag in een verkoopgesprek
      DE GOUDEN VRAAG IN EEN VERKOOPGESPREK

      De Gouden vraag in een verkoopgesprek Eén goede vraag kan al het verschil maken! Al vaker schreef ik dat het stellen van de juiste vragen...

      28
      jan

      GRATIS E-BOOK

      Bestel het gratis e-book ‘3 magische tips om prijsbezwaren te weerleggen!’ en ontvang regelmatig ons e-zine met waardevolle tips over meer klanten krijgen en behouden!

      We zullen in geen geval jouw gegevens doorgeven aan anderen.

       

      HOE MEER JE LUISTERT HOE BETER.

      Een goede verkoper laat de klant zoveel mogelijk praten zodat hij de juiste informatie krijgt die hij nodig heeft. Stap niet in de valkuil dat je te vroeg in het verkoopgesprek enthousiast gaat praten over jouw aanbod. Dat heeft past zin als je weet dat jouw aanbod ook echt het...

      DIT ZINNETJE KAN JE HELPEN

      Sommige verkopers willen niet al te opdringerig overkomen. Soms hoor ik dat de inleidende zin ‘mag ik u vragen’ onderdanig zou klinken en niet handig is om te gebruiken bij een verkoopgesprek. Ik kan gelukkig uit eigen ervaring zeggen dat deze zin heel goed werkt. Het geeft de klant juist...

      ZIE HET ZO: EEN VERKOPER IS EEN COACH!

      De beslissing om echt tot aankoop over te gaan, is niet altijd even makkelijk voor een klant. Twijfels kunnen toeslaan. Het doorhakken van de knoop is voor een klant soms een lastig proces. Hoe fijn is het als je dan een verkoper tegenover je hebt die je daarbij kan helpen?...

      Contact
      Copyright © 2014-2018 - Havefuninsales - All Rights Reserved - Prins Bernhardlaan 26, Soest - Telefoon: 00 31 06 247 59 267 - Privacy statement - Site: Blue Avocado
      • Sign Up
      • Join
      • Home
      • Voor wie werk ik?
      • Aanbod
        • Training
        • Coaching
        • Online Trainingen
        • Training In the Pocket!
      • Ervaringen
      • Disc
      • Over mij
      • Blog & Tips
      • Contact
      • Nederlands
      • English

      Inloggen

      Wachtwoord vergeten?

      Registreren

      Er wordt een wachtwoord verzonden naar je e-mailadres.

      Je persoonlijke gegevens worden gebruikt om je ervaring op deze site te ondersteunen, om toegang tot je account te beheren en voor andere doeleinden zoals omschreven in onze privacybeleid.