Wil jij klantgericht en effectief reageren op inkomende telefoontjes van klanten?

Het behouden van je bestaande klanten is net zo belangrijk als het binnenhalen van nieuwe klanten.
Iedere keer dat een klant contact met je opneemt, krijg je de kans om jezelf en je organisatie van je beste kant te laten zien waardoor je meer tevreden en gelukkige klanten zult krijgen en behouden, maar ook meer zal gaan verkopen. Klantgericht communiceren is dus ongelooflijk belangrijk. De manier waarop jij communiceert met klanten is medebepalend voor jouw succes en dat van je bedrijf.

Ja, ik meld me aan voor de online training!

Misschien komt dit je bekend voor:

  • Een klant heeft interesse in een van je jouw producten of diensten. Mooi, maar als je de telefoon ophangt heb je uiteindelijk niets verkocht.
  • Een klant belt en overstelpt je met vragen waarop je keurig antwoord geeft. Je hebt het gevoel dat je te weinig invloed hebt op het verloop van het gesprek waardoor je deze klant niet voldoende hebt kunnen helpen.

In deze praktijkgerichte online training klantcontact inbound leer je omgaan met deze situaties. Je verbetert je communicatieve vaardigheden met betrekking tot de volgende twee vragen:

  1. Hoe reageer je op een klant die interesse heeft in je aanbod?
  2. Hoe reageer je op een klant die belt met een vraag?

Deze online training gaat jou helpen om klanten die contact met je opnemen zo optimaal mogelijk te woord te staan zodat jij de klant, jezelf en je organisatie vooruit helpt.

  • Je oefent in rollenspellen – in jouw eigen veilige omgeving – vaardigheden die nodig zij om klantgericht en effectief te communiceren.
  • Je haalt inspiratie uit de video’s en voorbeelden en krijgt handige tips die je direct in de praktijk kunt brengen.
  • Je leert hoe je de leiding neemt en houdt in een gesprek met een klant.
  • Je leert hoe je klanten beter kunt helpen, waardoor je niet alleen meer tevreden klanten zult krijgen maar ook meer klanten zult binnenhalen.

Wat betaal je voor deze training?

De kosten voor de online training klantcontact inbound bedragen 99 euro ex BTW. Voor dit bedrag krijg je een volledige training die je in je eigen tijd en tempo kunt volgen. Dus wanneer het jou uitkomt! Als je de training hebt afgerond, kun je een certificaat downloaden dat je op je linkedinprofiel kunt zetten. Zolang de training online staat, heb je onbeperkt toegang. Dat is minimaal een jaar!. De training betaal je eenvoudig online via Studytube, waarna je direct aan de slag kunt!

Wil je met meerdere mensen tegelijk deze training volgen? Of wil je deze training combineren met mijn training omgaan met telefonische klachten? Dat kan! Stuur me dan een mail. Je ontvangt dan een toegangscode en een dikke korting!

Wil je de online training combineren met een training bij jou op locatie of een online live sessie? Ook dat kan! Neem dan even contact met me op om de mogelijkheden te bespreken.

Contact