Plezier hebben in verkopen
Plezier hebben in wat je doet, is onwijs belangrijk. Hoe meer plezier, hoe meer succes zeg ik maar! Dat geldt voor verkopen zeker. Plezier hebben in verkopen zorgt ervoor dat je succesvoller bent. Als je er geen lol in hebt, dan zal je ook niet echt klanten gaan binnenhalen, laat staan behouden!
Klanten merken het direct als je enthousiast bent aan de telefoon. De manier waarop jij klanten telefonisch te woord kunt staan is onwijs belangrijk en medebepalend voor jouw succes.
Online training klantcontact inbound
Enige tijd geleden heb ik een nieuwe online training Klantcontact Inbound gelanceerd. In deze training staat het inkomende telefoonverkeer van klanten centraal en leer je hoe je op klantgerichte en effectieve wijze klanten te woorden kunt staan zodat je met meer plezier en dus met meer succes klanten gaat binnenhalen (en weet te behouden)!
Voor deze training heb ik allerlei opnames gemaakt in de Studio van Studytube, een online leerplatform. Dat plezier hebben in wat je doet, belangrijk is, heb ik die dag zeker ervaren. Ik heb, samen met acteurs, Marielle Boersen van Comication en Majanka Fröhlich heel wat afgelachen! De rollenspellen die we opnamen waren natuurlijk heel serieus, maar er gaat ook nog wel eens wat fout. Bloopers genoeg.
Om weer even te kunnen focussen, moesten de acteurs soms even uit de band springen. De bijgaande video is daar een mooi voorbeeld van! Het enthousiasme van de verkoper werkt in ieder geval aanstekelijk! Plezier hebben in verkopen gaat hier zeker op! Helaas verlopen niet alle verkoopgesprekken zo makkelijk, maar het feit dat de verkoper leuk vindt wat hij doet, is wel een pluspunt!
Mocht je meer willen weten over de online training Klantcontact Inbound of wil je nog wat bloopers bekijken? Ga dan naar ‘online training klantcontact inbound’ of neem vrijblijvend contact met me op.
Take_5.5-Bonus-Amsterdams-1790