Files, drukke agenda’s, steeds meer mensen die parttime werken. Het valt niet mee om een groep medewerkers bij elkaar te krijgen voor één of meerdere dagen training.
Ook ik loop tegen dit probleem aan als ik met opdrachtgevers aan tafel zit. Het nut van de training zien ze wel in, maar het hele logistieke gedoe maakt dat ze soms wat terughoudend zijn. Ze zien er tegen op. Zeker als het om grotere groepen gaat!
Online trainen is een uitkomst
Daarom is een online training een uitkomst! Er zijn verschillende manieren om online te trainen. Ik bied meerdere mogelijkheden. Een live training in een virtual classroom, of een online training die je zelf op ieder moment waar dan ook kunt volgen!
Voor online trainen valt heel veel te zeggen. Werknemers zijn niet een hele dag van hun werkplek. Ze spenderen gedurende enkele dagen of weken ongeveer één uur per dag aan een online training (omdat er in modules wordt gewerkt) en gaan daarna weer fris en fruitig aan het werk. Ze worden dus niet overladen met informatie maar krijgen deze mondjesmaat toegediend.
Praktisch en kostenbesparend
Ze hoeven bovendien niet extra vroeg uit de veren om files te trotseren om naar de cursuslocatie af te reizen. Bovendien bespaart de werkgever kosten voor de huur van de locatie, lunch, etc. Als je te maken hebt met internationale groepen of medewerkers die op verschillende locaties in het land werken, is het helemaal ideaal. Ze loggen in waar dan ook ter wereld en doen mee met een live sessie! Dat bespaart nog eens een hoop reis- en hotelkosten!
Wil ik hiermee zeggen dat live training op een locatie niet meer zinvol is? Nee zeker niet maar je kunt door een online training aan te bieden de trainingen op locatie beperken. Ik bied zelf mijn klanten ook de combinatie aan. Dus off- en online trainen. Alles hangt af van de wensen en mogelijkheden van de opdrachtgever!
Online training Klantcontact inbound
Ik ben dan ook heel blij dat mijn nieuwe online training Klantcontact Inbound nu beschikbaar is! Deze training is geschikt voor iedereen die veelvuldig in contact staat met klanten. Dus werk je (of ga je werken) op een afdeling binnendienst, customer care etc. dan is deze training heel zinvol voor jou!
In deze leuke interactieve training die je op ieder gewenst moment kunt volgen staat het inkomende telefoonverkeer van klanten centraal.
Misschien komt dit je bekend voor:
Een klant heeft interesse in een van je jouw producten of diensten. Mooi, maar als je de telefoon ophangt heb je uiteindelijk niets verkocht.
Een boze klant neemt contact met je op. Je komt er bijna niet tussen. Je weet niet goed hoe je zo’n klant rustig kunt krijgen waardoor het gesprek onplezierig verloopt.
Een klant belt en overstelpt je met vragen waarop je keurig antwoord geeft. Je hebt het gevoel dat je te weinig invloed hebt op het verloop van het gesprek waardoor je deze klant niet voldoende hebt kunnen helpen.
In deze compacte praktijkgerichte online training Klantcontact Inbound leer je omgaan met deze situaties en verbeter je je communicatieve vaardigheden die hiervoor nodig zijn. Je krijgt antwoord op de volgende 3 vragen:
Hoe reageer je op een klant die interesse heeft in je aanbod?
Hoe reageer je op een klant die boos of ontevreden is?
Hoe reageer je op een klant die belt met een vraag?
Deze online training gaat jou of jouw medewerkers helpen om klanten die contact met je opnemen zo optimaal mogelijk te woord te staan.
Je oefent in rollenspellen – in jouw eigen veilige omgeving – vaardigheden die nodig zij om klantgericht en effectief te communiceren.
Je haalt inspiratie uit de video’s en voorbeelden en krijgt handige tips die je direct in de praktijk kunt brengen.
Je leert hoe je omgaat met emoties van ontevreden klanten.
Je leert hoe je de leiding neemt en houdt in een gesprek met een klant.
Je leert hoe je klanten beter kunt helpen, waardoor je niet alleen meer tevreden klanten zult krijgen maar ook meer klanten zult binnenhalen.
Dus wil jij direct aan de slag en binnen 1,5 uur leren hoe je klantgerichter en effectiever kunt communiceren met je klanten? Meld je dan nu aan!
Je krijgt minimaal een jaar toegang tot deze training!